Головне управління Пенсійного фонду інформує

 Відбудуться прямі телефонні лінії


 

У понеділок, 13 квітня 2020 року, з 10 до 11 год. в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Тернопільській області для жителів Лановецького, Підволочиського, Теребовлянського та Тернопільського районів працюватиме пряма телефонна лінія щодо питань пенсійного забезпечення.

 

Телефони «прямих ліній»:

Лановецький район : (03549) 2 19 46

Підволочиський район : (03543) 2 26 43

Теребовлянський район : (03551)  2 35 98

Тернопільський район : (0352) 53 51 54

 

Пенсійний фонд України рекомендує людям літнього віку в умовах розповсюдження коронавірусної інфекції мінімізувати соціальні контакти.

Отримати відповіді на нагальні питання щодо призначення , перерахунків та виплати пенсій можливо не виходячи з дому у телефонному режимі, або через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/).

 

Бережіть себе – збережете Україну!

 

 

Головне управління
Пенсійного фонду України
в Тернопільській області

Запровадження нових сервісів Веб-порталу надає можливість дистанційно отримувати послуги
14.01.2019


 

У Пенсійному фонді України діють сервіси, які мають на меті спростити громадянам отримання інформації від органів Фонду. Це функція СМС-інформування та можливість отримати довідку, достовірність якої підтверджується QR-кодом.

Скористатися даними сервісами можна з «Особистого кабінету» на Веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду. Реєстрація можлива за допомогою електронно-цифрового підпису (ЕЦП) або заяви до територіального органу Пенсійного фонду.

Завдяки сервісу СМС-інформування пенсіонери можуть отримувати відомості щодо призначення чи перерахунку їхньої пенсії. А застраховані особи кожного місяця мають змогу отримувати інформацію щодо сплати за них страхових внесків та загальний розмір свого страхового стажу.

Через Веб-портал Пенсійного фонду України можна отримати такі електронні документи QR-кодом:

  • довідки про доходи пенсіонера для субсидії;
  • довідки про доходи пенсіонера;
  • індивідуальні відомості про застраховану особу (довідка ОК-5);
  • витяг з Реєстру застрахованих осіб (РЗО).

Зазначені електронні документи дійсні для оформлення субсидій, документів у центрах надання адміністративних послуг, посольствах та консульських установах, пред’явлення в банківських установах, органах фіскальної служби, виконавчої служби, територіальних органах міграційної служби тощо.

Достовірність таких довідок фахівці відповідних установ перевірятимуть через QR-код та спеціальний багатозначний номер під ним.

Будьте мобільними! Користуйтесь електронними сервісами Пенсійного Фонду України!

 

Людмила Травіна

Начальник відділу обслуговування громадян у місті Тернополі

ТО УПФУ Тернопільської області